News Update :
Home » » Buat Duit Sertai Contest Malaysia Best Blog 2015

Buat Duit Sertai Contest Malaysia Best Blog 2015

Penulis : Unknown on Sunday, March 22, 2015 | 8:21 PM

Tahukah anda bahawa anda mampu buat duit dengan menyertai contest bertajuk Malaysia Best Blog 2015? Jika tak, anda berkemungkinan masih lagi seorang blogger yang tidak faham dengan ilmu SEO. Ya, contest ni sebenarnya contest SEO yang menggunakan keyword "Malaysia Best Blog 2015". Saya dah join tapi ilmu SEO saya masih ditakuk kanak-kanak. Rasanya nak menang hadiah utama tu amatlah tiada harapan.

Saya ada menulis artikel berkaitan dengan kontest ini di blog peribadi saya Tokjogho.com dan blog informasi saya iaitu  - kedua-dua blog ini sebenarnya mempunyai umur yang hampir sama iaitu dalam 5 tahun, namun blog PanduanPercuma.info saya mempunyai Google Pagerank 4 manakala Tokjogho.com ialah Pagerank 1.
Share this article :

Post a Comment

 
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger